Wednesday, February 17, 2016


GLO-ME - ten fin si fara imperfectiuni



De mai multi ani studiez si testez diverse metode de infrumusetare a tenului. Nu pentru ca as avea tenul imbatranit, ci pentru ca m-am gandit mereu ca preventia este mai buna decat tratarea, asa ca am inceput sa-mi ingrijesc tenul de timpuriu. 
Ritualul de ingrijire cuprinde o demachiere zilnica cu apa micelara dimineata si seara (da, si dimineata; nu folosesc apa de la robinet, plina de clor, pentru ca imi irita tenul si ochii, folosesc apa micelara), tonifiere si hidratare cu crema de zi/seara. Bineinteles cremele sunt si ele mai bune si mai putin bune si merita sa investiti in creme de calitate. Rezultatele se vad in timp. 
Pe langa acest ritual de ingrijire zilnica mai este nevoie si de exfoliere cel putin o data sau de doua ori pe saptamana. Am incercat diverse lotiuni de gomaj facial, dar nu am fost multumita. Am incercat si aparatele cu periere pe diverse viteze, dar tot nu am fost multumita de rezultate. Am descoperit apoi tratamentele de microdermoabraziune cu cristale de diamant si am fost la cate o sedinta o data pe luna. Rezultatul este foarte bun, dar sunt costisitoare, asa ca am cautat o varianta de folosit acasa. Si am gasit Glo-Me de la Pollogen. Cunosteam firma pentru ca facusem tratament de radiofrecventa intr-un salon cu unul din aparatele lor si am fost incantata de rezultate. In general inainte sa cumpar un produs, analizez cine il produce. Aparatele de ingrijiire corporala cu rezultate cu adevarat notabile si bazate pe studii stiintifice sunt cele din Israel, SUA si Europa, mai putin din Asia, asa ca mare atentie inainte sa achizitionati un abonament sau sa cumparati un dispozitiv, cine il produce.

Cum functioneaza GLO-ME



GLO-ME este un dispozitiv nonchirurgical de microdermoabraziune care sustine producerea de celule noi,  ducand la imbunatatirea aspectului pielii.  Procesul de microdermoabraziune este non-invaziv si nedurerors, fara timp de recuperare si va lasa tenul curat si luminos.
Dispozitivul GLO-ME utilizeaza o tehnologie de microdermoabraziune dovedita clinic sa obtina rezultate superioare de exfoliere a pielii. Dispozitivul portabil ofera rezultate profesionale si luminozitate in confortul propriei case. Tratamentul functioneaza prin exfolierea  celulelor moarte si a impuritatilor din stratului superior al pielii, intr-o maniera non-invaziva si nedureroasa, ducand la o piele luminoasa, supla, radianta. 

Kit-ul Glo-Me contine:
Dispozitivul Glo-Me


1 cap abraziv senzitiv de diamant
1 cap abraziv normal de diamond 
50x filtre 
2x baterii


1 saculet de calatorie
1 ghid de utilizare


Garantie:


Dispozitivul are 2 ani garantie. Daca Glo-Me nu mai functioneaza corespunzator, il puteti trimite inapoi pentru service sau pentru a fi inlocuit cu unul nou.




Pentru comenzi sau detalii sunati la 0727802822 sau acesati www.cosmeticbeauty.ro

No comments:

Post a Comment