Friday, April 5, 2013

LiLash - Un tratament de gene revolutionar



Foarte mult timp am tot cautat solutia pentru gene lungi si dese. Am parul brunet dar genele sunt satene, scurte si nu foarte dese. Fara rimel abia daca se vad. Cad destul de usor si indiferent de metodele incercate, nu au vrut sa creasca mai lungi.
Initial m-am gandit sa incerc metode 100% naturale si anume uleiul de ricin. Mi-am cumparat o sticluta de la farmacie si in fiecare seara timp de 6 luni mi-am frecat genele cu un betisor cu ulei de ricin, sperand ca se vor transforma. Am citit o serie de articole despre proprietatile uleiului de ricin si se pare ca la unele personane chiar functioneaza. Din pacate la mine nu s-a intamplat absolut nimic.
Apoi am inceput sa caut in magazinele cosmetice produse care promit cresterea genelor. Am incercat cateva, dar iar nici un efect.
M-am gandit ca poate nu am cautat unde trebuie, si am cumparat apoi produse de tratament al genelor de la farmacie, pentru ca toata lumea sustine, si in mare parte sunt de acord, ca produsele dermato-cosmetice sunt mult mai bune decat cele cosmetice, dar tot fara efect.
Singurul efect al tratamentelor a fost ca nu imi mai cadeau genela asa usor, in schimb nimic.
Am incercat apoi genele false, toate cele 3 variante: banda, fir cu fir si smocuri.
Cele banda sunt bune pentru a fi folosite la un singur eveniment. Eu nu m-am descurcat sa mi le pun singura, m-a ajutat o machioza care mi-a explicat ca mai intai trebuie puse pe pleoape fara lipici, pentru a le taia daca sunt prea lungi. Ochii nostrii au dimensiuni diferite si de aceea genele false se fac pe dimensiuni mai mari, si trebuie taiate pentru a se potrivi perfect cu forma ochilor. Apoi se pune un strat fin de lipici special care se gaseste in cutia genelor si se fixeaza cu o penseta la baza genelor. Este preferabil sa alegeti lipici negru sau incolor, cel alb se vede cand se usuca. Nu aplicati prea mult, ca ustura daca intra in ochi. Eliminati excesul cu un betisor un pic umed. Nu miscati pleoapele cateva minute pana se usuca.
Genele false fir cu fir au fost o mare dezamagire. Problema nu a fost neaparat numai faptul ca dureaza 2h-2,5 h aplicarea si costul destul de ridicat, ci faptul ca efectul nu este nici pe departe unul impresionant.
In primul rand, se poate obtine o alungire foarte mare a genelor, dar in ceea ce priveste volumul, depinde de cate gene aveti. Genele fir cu fir se lipesc la baza genelor naturale, asa ca rezultatul depinde si de numarul de gene naturale.
Dar ce mi-a displacut cel mai mult a fost ca se simt foarte neplacut, pentru ca se lipesc destul de aproape de radacina genelor naturale. Aveam senzatia ca imi zgarie pleoapele de fiecare data cand clipeam. Pana la urma le-am dat jos dupa doar o saptamana, desi in mod normal ar fi tinut aproximativ 3 saptamani, dupa care trebuiau date jos si lipite altele.
Dupa ce le-am dat jos tot la salon, mi-au cazut si o parte din genele mele, asa ca dezamagirea a fost si mai mare. Cosmeticiana incerca sa ma convinga ca nu mi-a cazut nici o geana, asa le aveam si inainte, dar din pacate adevarul era altul.
In ceea ce priveste genele smocuri, mi s-a parut varianta cea mai buna, dar numai pentru un eveniment si atat. Ele trebuie lipite tot la un salon si tin in jur de 1-2 saptamani, in functie de lipiciul folosit. Se poate obtine orice efect dorit de volum si lungire, pentru ca se lipesc pe pleoape, nu pe gene. Stiu ca multe fete le folosesc continuu, dar totusi se simt neplacut, ca o greutate pe gene si cu siguranta, daca le folositi des, lipiciul de la baza pleoapei afecteaza genele naturale. Am spus ca le prefer fata de cele banda, pentru ca se poate obtine orice efect dorit de lungime, volum si textura.
Dar pentru ca aceste variante de gene false sunt doar temporare sau de moment, am continuat sa caut solutii pentru tratamente de gene. Pentru ca in Romania exista putine site-uri de recenzii si majoritatea celor existente sunt pline de marketing, am cautat site-uri de gen din afara tarii. Am gasit o preocupare foarte mare cu privire la tratamentul genelor pe site-urile din SUA in special. Apoi am cautat astfel de recenzii si pe youtube, unde se poate urmari chiar si parcursul inainte si dupa folosirea unui produs, pe fete/femei diverse. Sunt sigura ca unele dintre recenziile/filmuletele postate pe youtube sunt si ele reclame, dar am incercat sa gasesc un produs cu cele mai bune recenzii.
Ceea ce am gasit se numeste LiLash si rezultatele postate pe site-uri si youtube mi s-au parut intradevar incredibile.  Am postat cateva mai jos pentru cele interesate.


Am fost convinsa si desi pretul nu este mic si se mai adauga si transportul din SUA, m-am hotarat sa-l cumpar. Pretul a fost de 80 $ pentru un tub de 3 luni si mai exista varianta de 140 $ pentru un tub de 6 luni, iar transportul 30 $. Inainte sa-l cumpar am impartit pretul produsului la numarul de luni si costul pe luna mi s-a parut apropiat de alte tratamente de gene sau chiar mai mic daca vorbim de gene false aplicate ( in jur de 90 lei pe luna).
Asta se intampla acum vreo 2 ani. L-am folosit 3 luni ( exista variante pentru 3 sau 6 luni) si efectul a fost intradevar incredibil. Dupa o luna aveam genele atat de lungi, incat imi atingeau arcada. Toate prietenele au crezut ca mi-am pus din nou gene fir cu fir.
Asa ca pot sa-l recomand ca singurul produs pentru gene pe care l-am incercat si care chiar face ce spune.

Ce este LiLash?

LiLash, este un ser de stimulare a cresterii genelor, care promite nu numai alungirea ci si indesirea genelor.  Rezultatele incep sa se vada dupa folosirea zilnica timp de cel putin o luna. Apoi efectul se mentine prin aplicarea de 3 ori pe saptamana a produsului. Din cate am observant eu, ceea ce face efectiv este ca genele nu mai cad decat dupa ce cresc la lungime maxima. Si incep sa creasca mai repede, mai groase si mai rezistente. La unele personae se inchid la culoare. La mine nu am observant acest efect, dar lungimea fost incredibila si indesirea as estima-o la dublu fata de genele mele in mod normal. Este posibil ca efectul de gene dese sa fie dat de ingrosarea genelor si sa nu creasca neaparat mai multe. Probabil ca depinde de la persoana la persoana.
In ceea ce priveste eventualele efecte secundare, eu nu am avut deloc probleme, poate pentru ca am respectat prospectul si am aplicat foarte putin produs. Din cate am citit in alte recenzii, unele persoane care au aplicat mai mult produs sau mai des decat recomandat, au avut cateva zile o usoara roseata la baza genelor sau usturime a ochilor, daca nu au scurs bine aplicatorul si le-a intrat produsul in ochi.

Cum arata?



LiLash este intr-un tub, ca un rimel, iar aplicatorul arata exact ca o pensula pentru tusul de ochi, substanta fiind incolora.
Cel mai bine dupa parerea mea este sa fie aplicat seara, inainte de culcare, ca sa se poata usca in voie. Dimineata sigur nu veti avea rabdare, grabindu-va sa va machiati si sa plecati la birou. Si mai este ceva legat de aplicarea seara: genele se ating cu cele de jos, care devin si ele mai dese.



Totusi nu faceti greseala sa aplicati si pe genele de jos, acest lucru nu este deloc recomandat, pentru ca daca cresc prea lungi, genele de jos va vor incomoda vederea. Totodata aplicat in zona genelor de jos, poate intra mai usor in ochi si va va irita ochii. Cel mai bine este sa respectati prospectul si sa aplicati produsul doar pe pleoapa de sus, la baza genelor, o data pe zi o luna, apoi o data la 2-3 zile.

De curand mi-am cumparat din nou produsul, pe care din motive financiare nu-l mai luasem de cateva luni. De data asta sunt hotarata sa il folosesc constant, pentru ca efectele sunt de neegalat si se gaseste si in Romania in sfarsit!
Si deoarece am vazut ca in SUA se poarta ca orice sustinere a unui produs sa fie insotita de propriile fotografii, voi face si eu fotografii saptamanal cu evolutia genelor mele si peste o luna voi posta fotografiile inainte si dupa pe blog.


No comments:

Post a Comment